Аварійно-диспетчерська служба «Сумигаз» усунула 37 тисяч витоків газу

Енергетика | 15:20, 26.10.2020
 Поділитися

Поділитися в

Від початку року аварійно-диспетчерська служба АТ «Сумигаз» виконала 36 тис. заявок та усунула майже 37 тис. витоків газу. Про це повідомляють у прес-службі енергокомпанії.

У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба «104» приймає понад 130 викликів. Реагування на аварійні виклики споживачів Сумської області забезпечують бригади АТ «Сумигаз», які працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

«Переважна більшість – це заявки, пов’язані з аварійними ситуаціями на внутрішньо будинкових газорозподільних мережах, зокрема, через їхній неналежний стан. Тому важливим є технічне обслуговування зазначених мереж, що відповідно до законодавства мають забезпечити власники будівель та споруд. Слід наголосити, що обслуговування внутрішньобудинкових мереж можуть здійснювати лише фахівці, які отримали на це відповідні дозволи йліцензії і несуть відповідальність за свою роботу», – зазначає головний інженер АТ «Сумигаз» Дмитро Сергієнко.

Також фахівці повідомляють, що часто аварійні ситуації виникають після самовільного втручання в систему газопостачання. Така необачність та нехтування елементарними правилами безпеки може вартувати не лише фінансових збитків, а й життя і здоров’я людейНесанкціоновано встановлені чи замінені газові прилади підлягають відключенню від системи газопостачання, оскільки можуть призвести до отруєння чадним газом, вибухів та смертельних наслідків.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: