“Бізнес-інкубатор” від ПриватБанку навчав підприємців заробляти в Інтернеті

 Поділитися

Поділитися в

У Сумах вперше відбувся безкоштовний бізнес-семінар для власників малого та середнього бізнесу, підприємців-початківців та активних людей, які тільки планують створити власну справу. Його провели у рамках проекту “Бізнес-інкубатор”, який є ініціативою ПриватБанку, – повідомляє The Sumy Post.

Більше 5 годин учасники бізнес-тренінгу навчались стратегії розвитку інтернет-маркетингу, а також – як вести Youtube. Про це сумчанам розповідали столичні експерти – Ольга Ексаурова та Сергій Желепа.

Зокрема, вони розповіли про технологію відслідкування своїх конкурентів, як правильно розподіляти бюджет на рекламу свого продукту та фіксацію продуктивності замовленої реклами.

Учасники “Бізнес-інкубатору” поділились своїми враженнями від навчання:

“Для мене на цій лекції усе нове, окрім соцмереж, – говорить Наталія. – Я відношусь до тієї категорії спеціалістів, які вирішили кардинально змінити життя після 17 років роботи у школі. Я вирішила зайнятись бізнесом. Сьогодні був мій перший семінар і я вдячна лекторам. Видно, що вони – гарні спеціалісти у своїй справі”

Власники усім відомого в Сумах “Дом пива” також прийшли на навчання:

“Лекція крута. Є над чим працювати. Рано чи пізно прийдемо до створення власного сайту. Подібні навчання – це вкладені інвестиції у світогляд”, – каже Антон.

“Ніколи не думав над аналізом конкурентоспроможності і над аналізом роботи своїхконкурентів. Таким чином дійсно можна підвищити рівень свого бізнесу”, – додає Руслан.

“Для мене особисто це дуже корисне заняття. Це ті можливості, завдяки яким я зможу реально “просувати” свій товар у Інтернеті”, – розповів Дмитро, який саме збирається відкривати власну справу.

“Бізнес-інкубатор” – це освітня платформа для підприємців у рамках національної програми “КУБ” (Країна успішного бізнесу) за ініціативою ПриватБанку. Такі бізнес-семінари уже відбулись у Львові, Одесі, Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Вінниці та Харкові.

“КУБ з’явився як ідея, яка несе дві місії – це фінансування малого і середнього бізнесу, а також започаткування моделі стимулювання підприємців створювати нові робочі місця, затрати на які компенсуються державними органами влади або ж їх відшкодовує місцевий бюджет. За 2018 рік зафіксовано 20 таких відшкодувань. Ми маємо на меті створити мільйон нових робочих місць”, – зазначає Ігор Чернявський, директор Сумської філії ПриватБанку.

За даними дослідження компанії GfK, серед клієнтів ПриватБанку 550 000 підприємців, що складає 69,7% українських представників бізнесу. За два роки за національною програмою підтримки підприємців, “КУБ” надав 33 тисячі кредитів на загальну суму 4,2 мільярди гривень. Динаміка проекту зростає щоквартально.

“Кредити програми “КУБ” – для тих, хто має на меті швидко їх закрити і спланувати новий. Це, свого роду, знайомство підприємця із банком. Наші клієнти керуються прозорістю та відкритістю у прийнятті рішень. Сума може бути до 1 мільйону гривень”, – каже Ігор Чернявський.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: