До уваги кролевчан: Оновлено особистий кабінет ПАТ “Сумиобленерго”!

Енергетика, Споживач | 10:47, 21.06.2019
 Поділитися

Поділитися в

ІТ-фахівці ПАТ “Сумиобленерго” вдосконалили особистий кабінет споживача. Оновлена версія розширює можливості споживачів у онлайн-співпраці з розподільною компанією. Які переваги вдосконаленого онлайн-сервісу?

Відтепер в особистому кабінеті споживач ПАТ “Сумиобленерго”, якщо він є і побутовим, і юридичним споживачем одночасно та хоче використовувати ресурс по замовленню послуг, реєструєтьсяодин раз з одним обліковим записом. В новій версії є можливість реєструватися не лише через електронну пошту, а і через мобільний телефон.

Споживач може обирати три варіанти подальшої роботи – працювати як побутовий, юридичний споживач або ж як замовник послуги, не виходячи з системи. Остання клавіша “Замовник послуги” надає можливість не тільки отримати інформацію по виконанню послуги приєднання, а і подати заяву на приєднання через інтернет в електронному вигляді за допомогою електронного цифрового підпису споживача. Це зекономить Ваш час.

Також у особистому кабінеті доступна функція “Калькулятор вартості приєднання”, натиснувши на яку Ви можете приблизно підрахувати, скільки коштів знадобиться для приєднання Вашої електроустановки до мереж ПАТ “Сумиобленерго”.

У онлайн-сервісі оператора системи розподілу ПАТ “Сумиобленерго”, який працює за принципом єдиного вікна, Ви можете переглядати персональну інформацію за Вашим особовим рахунком, вносити нові показники лічильника (з 1 по 5 число щомісяця) та переглядати архів попередніх, а також графік споживання електроенергії по роках з можливістю перегляду помісячно.

У особистому кабінеті є інформація про Ваш лічильник, архів рахунків і платежів (до 01.01.2019 року, оскільки з лютого 2019 року рахунки за фактично використану електричну енергію надає інше підприємство – постачальник електричної енергії). В особистому кабінеті додано вкладку “Графік внесених показників лічильника”, де можна переглянути, коли ви передали показники лічильника та коли їх взяли до розрахунку.

Додали можливість отримати інформацію від ПАТ “Сумиобленерго”, в т.ч. про відключення, через сервіси Електронна пошта, Viber, Telegram. На сторінці “Персональна інформація” є кнопка налаштування, де ви можете вказати зручний для вас спосіб зв’язку. А ще – оновлено інструкцію користувача для побутового споживача на сторінці “Додаткова інформація”.

Якщо виникнуть запитання, Ви можете одразу звернутися до Кол-центру Товариства через вкладку “Звернення до кол-центру” особистого кабінету споживача.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: