“ЕНЕРА СУМИ” відповідає на поширені питання споживачів
Поділитися в
Копіювати посилання
Електропостачальна компанія “ЕНЕРА СУМИ” підготувала добірку відповідей на типові питання споживачів, які надходять на їх сторінки у соцмережах.
1. У рахунку відображені неправильні показники лічильника. Як скорегувати обсяги спожитої електроенергії?
У випадку, якщо в отриманому Вами рахунку за спожиту електричну енергію зазначені покази, що не відповідають дійсності рекомендуємо скористуватись одним із запропонованим нижче способів вирішення даного питання:
1). звернутись до оператора системи розподілу:
– АТ “Сумиобленерго” 0 800 300 247 або 0542 659 659;
– АТ “Укрзалізниця” 0 800 503 111.
2) звернутись до ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” для оформлення заяви на коригування обсягів споживання за допомогою:
– електронної пошти: info@sm.enera.ua;
– особистого кабінету Товариства: https://www.enera.sm.ua/uk/customer/login;
– відвідання центру обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”, що знаходиться у Вашому регіоні;
– надсилання лист на адресу: м. Суми, вул. Реміснича, 35;
– кол-центру ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” за номером: (0542) 77 99 00.
2. На мобільний отримую смс із нагадування про заборгованість за використану електроенергію. У повідомленні вказаний не мій особовий рахунок. Як вирішити проблемне питання? Куди потрібно звертатися?
Для вирішення даного питання Вам необхідно звернутись до кол-центру ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” за номером: (0542) 77 99 00 або до інформаційно-консультаційного центру за номером (0542) 660 979 (623) чи надіслати електронний лист на адресу: k.marchenko@sm.enera.ua.
3. Що робити, якщо забули логін або пароль від облікового запису в особистому кабінеті “ЕНЕРА СУМИ”?
Для вирішення питання Вам необхідно звернутись до інформаційно-консультаційного центру за номером (0542) 660 979 (623) чи надіслати електронний лист на адресу: k.marchenko@sm.enera.ua.
4. Як встановити багатотарифний лічильник електроенергії?
Для встановлення диференційованого приладу обліку необхідно звернутись до розподільчої компанії, до мереж якої підключений будинок. У Сумській області – це АТ “Сумиобленерго” або АТ “Укрзалізниця”.
5. Як відмовитися від паперового рахунку за електроенергію і отримувати електронний?
Якщо споживач має бажання відмовитись від паперового рахунку, йому необхідно зареєструватись в особистому кабінеті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”: https://www.enera.sm.ua/uk/customer/login і в розділі “Нарахування та платежі” в графі “Електронний рахунок для клієнта” поставити позначку “Не потрібен рахунок на паперовому носії”.
Роз’яснення надані інформаційно-консультаційним центром ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”