“ЕНЕРА СУМИ” відповідає на поширені питання споживачів

 Поділитися

Поділитися в

Електропостачальна компанія “ЕНЕРА СУМИ” підготувала добірку відповідей на типові питання споживачів, які надходять на їх сторінки у соцмережах.

1. У рахунку відображені неправильні показники лічильника. Як скорегувати обсяги спожитої електроенергії?

У випадку, якщо в отриманому Вами рахунку за спожиту електричну енергію зазначені покази, що не відповідають дійсності рекомендуємо скористуватись одним із запропонованим нижче способів вирішення даного питання:

1). звернутись до оператора системи розподілу:

– АТ “Сумиобленерго” 0 800 300 247 або 0542 659 659;

– АТ “Укрзалізниця” 0 800 503 111.

2) звернутись до ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” для оформлення заяви на коригування обсягів споживання за допомогою:

– електронної пошти: info@sm.enera.ua;

– особистого кабінету Товариства: https://www.enera.sm.ua/uk/customer/login;

– відвідання центру обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”, що знаходиться у Вашому регіоні;

– надсилання лист на адресу: м. Суми, вул. Реміснича, 35;

– кол-центру ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” за номером: (0542) 77 99 00.

2. На мобільний отримую смс із нагадування про заборгованість за використану електроенергію. У повідомленні вказаний не мій особовий рахунок. Як вирішити проблемне питання? Куди потрібно звертатися?

Для вирішення даного питання Вам необхідно звернутись до кол-центру ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” за номером: (0542) 77 99 00 або до інформаційно-консультаційного центру за номером (0542) 660 979 (623) чи надіслати електронний лист на адресу: k.marchenko@sm.enera.ua.

3. Що робити, якщо забули логін або пароль від облікового запису в особистому кабінеті “ЕНЕРА СУМИ”?

Для вирішення питання Вам необхідно звернутись до інформаційно-консультаційного центру за номером (0542) 660 979 (623) чи надіслати електронний лист на адресу: k.marchenko@sm.enera.ua.

4. Як встановити багатотарифний лічильник електроенергії?

Для встановлення диференційованого приладу обліку необхідно звернутись до розподільчої компанії, до мереж якої підключений будинок. У Сумській області – це АТ “Сумиобленерго” або АТ “Укрзалізниця”.

5. Як відмовитися від паперового рахунку за електроенергію і отримувати електронний?

Якщо споживач має бажання відмовитись від паперового рахунку, йому необхідно зареєструватись в особистому кабінеті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”: https://www.enera.sm.ua/uk/customer/login і в розділі “Нарахування та платежі” в графі “Електронний рахунок для клієнта” поставити позначку “Не потрібен рахунок на паперовому носії”.

Розяснення надані інформаційно-консультаційним центром ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

Нагору