Коли оплачувати рахунок за спожиту електричну енергію?
Поділитися в
Копіювати посилання
Як розраховуватися за спожиту електроенергію – прописано в п. 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених НКРЕКП 14 березня 2018 року (далі – Правила):
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
– протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
– протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем.
Оплату здійсните на основі платіжного документу у паперовій або електронній формі до вказаної в ньому дати. Рахунок надає енергопостачальне товариство в термін, передбачений договором про постачання електричної енергії.
Є кілька зручних способів оплатити рахунок за спожиту електроенергію, які для вас розробило ПАТ “Сумиобленерго”.
Для недопущення безоплатного відпуску електричної енергії товариство, згідно з Правилами, має право знеструмлювати споживачів.Попередження про припинення електропостачання надається у двох випадках:
– заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником;
– недопущення уповноважених представників електропостачальника до розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача.
На підприємстві закликають споживачів вчасно сплачувати отримані рахунки. Це – запорука безперебійного електропостачання і споживання! Радять користуватися онлайн-сервісом “Мій рахунок”, за допомогою якого можна контролювати розрахунки, оплачувати, передавати покази лічильників електроенергії. А ще – перейти на електронний рахунок і не чекати його в паперовому вигляді. Це дуже зручно!