Кролевчани, незважаючи на широку інформаційну кампанію, продовжують довіряти шахраям

Шахрайство | 16:50, 21.10.2019
 Поділитися

Поділитися в

20 жовтня, на лінію “102” надійшло повідомлення від кролевчанки, яка стала жертвою шахрайства.

Так, за її словами, на мобільний телефон зателефонувала жінка, яка представилася працівником поліції. Вона повідомила, що донька потерпілої потрапила в халепу: буцімто вона штовхнула жінку в магазині і вибила з її рук телефон, який розбився. Щоб “загладити” провину доньки, кролевчанці запропонували перерахувати на картковий рахунок 10 тисяч гривень.

Від отриманого шоку потерпіла не стала вдаватися в деталі і перерахувала затребувані кошти. Лише після цього вона заталефонувала своїй донці, з якою, як виявилося, нічого не трапилося. І тоді жінка зрозуміла, що потрапила “на гачок” аферистів. Одразу ж звернулася до поліції.

Як зауважив начальник Кролевецького ВП Андрій Малюшин, не дивлячись на досить широку інформаційну кампанію, люди все ж продовжують потрапляти в різноманітні шахрайські пастки. Статистика даних злочинів лише зростає, а оперативно викривати злочинців, які здебільшого не місцеві і знаються на “своїй справі”, складно.

Тож, він вкотре звернувся до громадян з тим, щоб перевіряли інформацію, нікому сторонньому не перераховували гроші, не надавали дані своїх карток, паспорту чи інші свої персональні дані, або ж своїх близьких, остерігалися надсилати оплату за товар в інтернеті, не вірили на слово, ким би аферисти не представлялися – працівниками банку, поліції, керівництвом різноманітних органів тощо.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: