На Кролевеччині запрацює “гаряча лінія” з питань захисту прав споживачів

Споживач | 14:30, 30.03.2018
 Поділитися

Поділитися в

Як повідомили в Сумській обласній державній адміністрації, працівники консультаційно-інформаційних служб «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів отримали консультації і рекомендації під час відеоселекторної наради під керівництвом Держспоживслужби і Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації

«Гарячі лінії» з питань захисту прав споживачів при райдержадміністраціях утворені в рамках виконання Сумською облдержадміністрацією Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р.

Зокрема при Кролевецькій РДА консультаційно-інформаційна служба «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів розміщена в приміщенні райдержадміністрації за адресою: м. Кролевець, пл. Миру,1, каб № 18, телефон – (05453) 5-24-45. Відповідальна особа: Березюк Галина Іванівна –головний спеціаліст відділу економічного розвитку і торгівлі РДА.

Аналогічні «гарячі лінії» рекомендовано створити також органам місцевого самоврядування, у тому числі при новостворених ОТГ. Адже завдання таких «гарячих ліній» – це вирішення більшості проблемних питань на місцях: оперативно відреагувати на скаргу або звернення споживача та забезпечити належний захист його прав на місцевому рівні.

Фото з сайту Сумської ОДА.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: