ПАТ “Сумиобленерго” відкрило телефонні лінії для споживачів

Енергетика | 14:31, 18.03.2020
 Поділитися

Поділитися в

Такий крок енергетики впровадили для того, щоб люди могли вирішувати питання з розподільною компанією, не виходячи з дому – йдеться на сайті Товариства.

Щоб дистанційно вирішити питання, які стосуються розподілу електричної енергії, наберіть 0542 659 444. Далі, залежно від місця проживання та напряму Вашого запиту, наберіть код.

За напрямом “інформація для побутових споживачів” наші фахівці проконсультують Вас із договірних питань, а також щодо передачі показів лічильника електроенергії, коригування споживання тощо.

За напрямом “інформація СЦ (сервісного центру)” Ви можете отримати відповіді на запитання, що стосуються приєднання електроустановки до електричних мереж, а також про платні послуги (розробку проєктної документації, заміну, демонтаж і монтаж обладнання, ліній чи опор, електролаболаторні вимірювання тощо). Повний перелік платних послуг, які надаються Товариством, можна переглянути на сайті ПАТ “Сумиобленерго” в розділі “Споживачам” – “Послуги” – “Послуги Сервісного центру”.

 

Район Напрям Код донабору
Охтирський район інформація для побутових споживачів 460
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 461
Білопільський район інформація для побутових споживачів 430
інформація СЦ (адміністратор) 431
Буринський район інформація для побутових споживачів 540
інформація СЦ (інженер) 541
Великописарівський район інформація для побутових споживачів 570
інформація СЦ 571
Глухівський район інформація для побутових споживачів 440
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 441
Конотопський район інформація для побутових споживачів 470
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 471
Краснопільський район інформація для побутових споживачів 590
інформація СЦ (адміністратор) 591
Кролевецький район інформація для побутових споживачів 530
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 531
Липоводолинський район інформація для побутових споживачів 520
інформація СЦ 521
Лебединський район інформація для побутових споживачів 450
інформація СЦ (адміністратор) 451
Недригайлівський район інформація для побутових споживачів 550
інформація СЦ (адміністратор) 551
Путивльський район інформація для побутових споживачів 420
інформація СЦ (адміністратор) 421
Роменський район інформація для побутових споживачів 480
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 481
Середино-Будський район інформація для побутових споживачів 510
інформація СЦ (адміністратор) 511
Місто Суми інформація для побутових споживачів 220
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 221
Сумський район інформація для побутових споживачів 230
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 231
Тростянецький район інформація для побутових споживачів 580
інформація СЦ (адміністратор) 581
Шосткинський район інформація для побутових споживачів 490
інформація СЦ (адміністратор, інженер) 491
Ямпільський район інформація для побутових споживачів 560
інформація СЦ (адміністратор) 561

 

Нагадаємо,  ПАТ “Сумиобленерго” обмежило відвідування сервісних центрів компанії для попередження поширення на території Сумщини коронавірусу COVID-19. У сервісних центрах компанії встановлені скриньки, в яких можна залишити звернення, вказавши номер телефону для зворотного зв’язку. Із 12 березня по 3 квітня карантин діє по всій території нашої держави, згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19”.

Будь ласка, з розумінням поставтеся до обмежень у відвідуванні сервісних центрів для обслуговування споживачів, не наражайте на небезпеку себе й працівників енергокомпанії та вирішуйте свої питання дистанційно:

– через телефонні лінії, вказані вище;

– через кол-центр (0542 659 659 або 0800 300 247);

– за допомогою особистого кабінету www.billing.soe.com.ua;

– скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті ПАТ “Сумиобленерго”;

– написавши запит на електронну скриньку call_center@soe.com.ua.

Заяву на приєднання електроустановки теж можна подати дистанційно через сайт ПАТ “Сумиобленерго” (у розділі “Споживачам” – “Послуги” – “Послуги приєднання” – “Порядок подання заяви на приєднання” – “On-line формування заяви про приєднання електроустановки”).

Передати покази лічильника, не треба йти до сервісного центру. Це можна зробити одним зі зручних способів (в два останні та три перші робочі дні щомісяця), перелік яких є на сайті ПАТ “Сумиобленерго”.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: