Працюємо дистанційно: прийом споживачів у центрах обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” призупинено

 Поділитися

Поділитися в

Сумську область внесли до “червоної” зони карантину. Про це свідчать дані Міністерства охорони здоров’я України. На території регіону діють посилені обмежувальні заходи, тому центри обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” переходять на дистанційний режим роботи.

“Ми піклуємося про здоров’я і безпеку наших співробітників та клієнтів, тому з 24 березня працівники центрів обслуговування ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” консультують споживачів ТІЛЬКИ ПО ТЕЛЕФОНУ АБО ОНЛАЙН. До звичного режиму роботи повернемося, коли епідемічна ситуація в Сумській області стабілізується. Про відкриття ЦОК для відвідувачів поінформуємо додатково”, – повідомила директор ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” Ірина ЛОШАК.

Вирішити питання електропостачання дуже просто через онлайн сервіси:

– особистий кабінет споживача електричної енергії Сумської області: https://sm.e-svitlo.com.ua/;

– телефон та електронна пошта центру обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”: https://sm.enera.ua/subdivisions;

– кол-центр: (0542) 77 99 00;

– інформаційно-консультаційний центр: (0542) 660-979 (623)/(618)

– офіційні сторінки компанії в соцмережах (Facebook або Instagram).

Крім того, побутові та юридичні споживачі можуть залишити звернення у скриньках, що є в спеціально облаштованих місцях у кожному ЦОК. При заповненні бланку обов’язково вказуйте контакти (номер телефону, електронну адресу) для зворотного зв’язку.

З переліком карантинних обмежень, які діють в регіонах зі значним поширенням COVID-19 можна ознайомитись за посиланням – https://covid19.gov.ua/karantynni-zakhody.

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ, БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ І БЛИЗЬКИХ, А МИ ПОДБАЄМО ПРО ДОСТУПНІ ТА ЗРУЧНІ КЛІЄНТСЬКІ СЕРВІСИ!

 

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: