Про заборгованість за електроенергію споживачам нагадує СМС

Енергетика, Споживач | 10:26, 24.10.2019
 Поділитися

Поділитися в

Для зручності клієнтів “ЕНЕРА СУМИ” запровадила нову послугу – СМС-інформування. Якщо у споживача виникає затримка в оплаті рахунку за використану електроенергію, на його мобільний відправляється повідомлення з нагадуванням про наявну заборгованість.

Коли запрацював новий сервіс?

Постачальна компанія почала надсилати повідомлення про заборгованість 17 жовтня. Такі СМС отримали жителі Сумщини, які на той момент не розрахувалися за використану в серпні електроенергію.

Споживачам, які до 23 жовтня не оплатять рахунки за вересень, на наступний день буде відправлено смс-нагадування про заборгованість.

Що робити, якщо оплатив рахунок, але все одно отримав смс про заборгованість?

Якщо споживач оплатив рахунок за світло напередодні, має цьому документальне підтвердження (чек) і отримав повідомлення про заборгованість від “ЕНЕРА СУМИ”, не варто поспішати до центрів обслуговування клієнтів. Адже сплачені кошти надходять на рахунок постачальної компанії протягом кількох днів, тож за особовим рахунком на момент розсилки СМС ще обліковувалася заборгованість.

Як дізнатися стан особового рахунку?

Скільки потрібно сплатити за електроенергію, коли здійснено останній платіж, який баланс особового рахунку  – щоб дізнатися цю інформацію не обов’язково йти до центру обслуговування клієнтів “ЕНЕРА СУМИ”, її можна отримати онлайн. Для цього варто зареєструватися в особистому кабінеті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.

Крім того, консультацію з приводу заборгованості надають фахівці кол-центру за телефоном (0542) 77 99 00.

Як оплатити рахунок за спожиту електроенергію?

Розрахуватися за спожиту електроенергію споживачі можуть кількома способами:

  • у поштових відділеннях;
  • у касах банківських установ;
  • через платіжні термінали;
  • за допомогою мобільних додатків банків;
  • через сервіси інтернет-розрахунків (Easy Pay, Portmone)

Крім того, нещодавно у особистому кабінеті ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” запрацювала функція миттєвого онлайн-розрахунку за використану електроенергію.  Комісія при оплаті рахунків через цей веб-сервіс відсутня.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: