Центри обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” працюють у дистанційному режимі

 Поділитися

Поділитися в

Енергопостачальна компанія “ЕНЕРА СУМИ” тимчасово припиняє прийом відвідувачів у центрах обслуговування клієнтів. Режим роботи ЦОК змінився у зв’язку з постійним підвищенням рівня захворюваності на COVID-19.

“ЕНЕРА СУМИ” подбала про те, аби клієнти компанії могли вирішити питання, пов’язані з постачання електроенергії, дотримуючись карантинних обмежень. Споживачів консультуватимуть дистанційно.

ОБИРАЙТЕ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ ТА ОТРИМУЙТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ДОМУ АБО ПРАЦЮЮЧИ В ОФІСІ

Співробітники ЦОК допоможуть розібратися у платіжці, дізнатися поточний стан рахунку чи вирішити будь-які інші питання, що стосуються постачання електроенергії. Контактні дані центрів обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” є на офіційному веб-сайті компанії.

Детальну інформацію споживачам електроенергії нададуть оператори кол-центру та співробітники інформаційно-консультаційного центру.

Звернення споживачів приймаються онлайн. Відправляйте повідомлення на офіційні сторінки ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” у соцмережах або на електронну пошту.

Також  у кожному центрі обслуговування клієнтів встановлено спеціальні скриньки для звернень споживачів. У цих боксах можна залишити письмове звернення до ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.

Про відновлення роботи ЦОК у звичайному режимі поінформуємо додатково. Слідкуйте за новинами на сайті “ЕНЕРА СУМИ” і наших сторінках у соцмережах.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

Нагору