Центри обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” працюють у дистанційному режимі
Поділитися в
Копіювати посилання
Енергопостачальна компанія “ЕНЕРА СУМИ” тимчасово припиняє прийом відвідувачів у центрах обслуговування клієнтів. Режим роботи ЦОК змінився у зв’язку з постійним підвищенням рівня захворюваності на COVID-19.
“ЕНЕРА СУМИ” подбала про те, аби клієнти компанії могли вирішити питання, пов’язані з постачання електроенергії, дотримуючись карантинних обмежень. Споживачів консультуватимуть дистанційно.
ОБИРАЙТЕ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ ТА ОТРИМУЙТЕ КОНСУЛЬТАЦІЮ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ДОМУ АБО ПРАЦЮЮЧИ В ОФІСІ
Співробітники ЦОК допоможуть розібратися у платіжці, дізнатися поточний стан рахунку чи вирішити будь-які інші питання, що стосуються постачання електроенергії. Контактні дані центрів обслуговування клієнтів ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” є на офіційному веб-сайті компанії.
Детальну інформацію споживачам електроенергії нададуть оператори кол-центру та співробітники інформаційно-консультаційного центру.
Звернення споживачів приймаються онлайн. Відправляйте повідомлення на офіційні сторінки ТОВ “ЕНЕРА СУМИ” у соцмережах або на електронну пошту.
Також у кожному центрі обслуговування клієнтів встановлено спеціальні скриньки для звернень споживачів. У цих боксах можна залишити письмове звернення до ТОВ “ЕНЕРА СУМИ”.
Про відновлення роботи ЦОК у звичайному режимі поінформуємо додатково. Слідкуйте за новинами на сайті “ЕНЕРА СУМИ” і наших сторінках у соцмережах.