У Кролевці сервісний центр Пенсійного фонду України приведено до єдиних стандартів
Поділитися в
Копіювати посилання
З 2020 року розпочав свою роботу оновлений Кролевецький відділ обслуговування громадян (сервісний центр). Це є частиною проєкту Відкритий Пенсійний Простір – нової філософії змін у наданні пенсійних послуг, в основі яких нова якість та зміст, компетентність фахівців, доступність, повага до клієнта.
«Відкрита простора зона очікування та сучасна зона обслуговування. Відвідувачі Пенсійного фонду можуть отримати пенсійні послуги і необхідну допомогу на засадах компетентності, привітності, оперативності, за стандартами, однаковими для всіх, з увагою до кожного клієнта», – коментує керівник відділу Наталія Срібранець
У відкритому залі робочі місця спеціалістів обладнані сучасною технікою та окремою точкою доступу до веб-порталу електронних послуг. В облаштованій зоні очікування клієнти можуть ознайомитись з пенсійними новинами, актуальною інформацією про права та сервіси, що забезпечуються громадянам, скористатися кулером чи аптечкою. Збудована туалетна кімната, яка пристосована для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Оновлений відділ обслуговування громадян працює з понеділка по четвер, з 8.00 до 17.15 години, у п‘ятницю з 8.00 до 16.15 без перерв.