Від ПАТ «Сумиобленерго» не надходять платіжки на російські домени

Енергетика | 13:47, 16.06.2018
 Поділитися

Поділитися в

Керівництво ПАТ «Сумиобленерго» звертається до користувачів системи “Мій рахунок” з вдячністю за їх вибір на користь отримання електронного рахунку за спожиту електроенергію.

Тепер він регулярно (в першій декаді наступного за розрахунковим місяця) буде надходити на електронну скриньку користувачам.

На підприємстві звертають увагу, що часто споживачі, електронні скриньки яких зареєстровані на доменах Yandex та Mail.ru, не отримують рахунки за спожиту електричну енергію. Оскільки електронна пошта на цих сервісах блокується провайдерами та може не працювати на території України.

Постачальники електроенергії рекомендують перереєструвати електронну пошту на доменах, які не потрапили під санкції.

Якщо у Вас є запитання – телефонуйте до кол-центру ПАТ “Сумиобленерго”: 0 800 300 247 (безкоштовно та цілодобово) або 659 659.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

comments powered by HyperComments

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: